känslostörd ?

jag tror faktiskt att jag är det, har funderat väldigt mycket,
blir sur över så konstiga saker och tycker om dom mest konstiga människorna ( haha nu menar jag inte mina kompiasr och victor ) men fastnar för folk som är lite annorlunda, typ som jag :p
folk brukar kalla mig skitsofren.. kanske stämmer..
aggrisionsproblem, är  också något jag har.. ena sekunden hatar jag någon nästa är jag hur gullig som helst :) love it or leave it .. jag har allefall folk som tycker om mig för att jag är så, haha dom accepterar mig !
ne men jag är helt normal men med lite högre temperament och humör svängningar.. nå fel?

nu sitter jag och skriver om helt ointressanta saker bara för att jag är så sjukt trött, har jobbat sen 3 , kom hem kl halv 9, det är inte alls farligt men är helt slut endå.. imorgon jobbar jag 5-9 .. missade gossip girl ikväll vilket fall somhelst, frågade ifall pappa kuned spela in det åt mig men icke, han skulle titta på hockey och på den tv där de inte var hockey gick de inte att spela in, så missade det..
victor ligger där uppe och sover men jag kan inte somna, så sitte här och fördröjer tiden lite..
hej

41 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha som städare eller? :D
inget alls, nu ska jag kolla på film tills jag somnar. :) dudå gullunge? :)

2008-03-04 @ 23:27:06
URL: http://imbarbie.blogg.se
Postat av: Anonym

schizofren.... aggressioner...

2008-03-05 @ 08:54:22
Postat av: Laban

haha, bra att den anonyma stavade rätt då.
vi älskar anonyma människor, eller hur mickis? ;)

2008-03-05 @ 12:55:54
URL: http://LabanLina.blogg.se
Postat av: micchis

hahahahah tack för hjälpen
aa eller hur Lina ! ;D
haha

2008-03-05 @ 13:14:06
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0