livet enligt mikaela

Hej alla fans.

idag är det en ny vecka igen, men som sagt snart är det fredag igen, veckorna går ju som en karusell, man hinner lixom inte med , haha.
men min vecka är fullspäckad , jobbar varje dag sen är ju det lång helg också, hur jävla skönt som helst..
på lördag blire bröllop då ska jag jobba i baren, det ska bli skit kul .. sen förväntar jag mig en massa påsk ägg så ja kan äta mig tjock på godis.

och ingen förstår nog hur glad jag e , det e endast 28 dagar kvar tills vi drar iväg till Egypten.. de e inte alls långt kvar. så ska börja fixa och trixa någon gång nästa vecka.
det ska bli så jävla skönt, sol , bad , festa med min älskling, vila och bara vara..
plus att vi har ju ett år när vi är där nere :) de va ju därför som vi bestämde att vi skulle åka. ååh ska bli så mysigt..

jag e glad att det är bra med dig, skönt att höra.. :)

hej då alla fans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0