och så har en halv vecka gått igen

hej alla fans

jag antar att det bara är att börja acceptera att de ska vara vinter nu ett tag till, så inga mer klagomål från mig, vädret ligger inte på min sida bara..
jag har också insett att jag missat mitt favorit tv program i 3 veckor nu :O gossip girl. hur kan det hända?
jag jobbar varje tisdag så jag glömmer bort de. får köpa boxen sen .

imorgon jobbar jag tidig dag, från 1 till 5. skönt.. och på kvällen blire ingång , inte utgång . vi ska hem till Adde, jag och Victor och ha trevligt.. Lovisa är ju självklart där också :) det blir skojj, så det ser jag framemot.
sen ere ju en lång helg, ska jobba på bröllop och massa.

jag måste bara säga, jag är inne på PA lite då och då, och för några dagar sen fick jag höra att de var en 16 årig tjej som sa till en 9 årig tjej : fan va ful du e osv. hur i helvete kan man säga så till en 7 år yngre tjej som lägger in naturliga otroligt söta bilder på sig själv? själv känner jag den här 9 åringen och hon e den mest söta 9 åringen som finns, jag blir så jävla förbannad. så ja, om ni känner för att ta ut lite ilska så ere bara att fråga mig om den här tjejens Pa , så är det bara att skriva en rad eller två till henne.

hej då alla fans.

26 dagar


Kommentarer
Postat av: Malin.

jag kan ta ut lite ilska på henne! eller mycket. :D
vem är 9åringen btw? det är väl inte Moa? :O

2008-03-19 @ 17:00:19
Postat av: micchis

joooo det är moa !!!!
jag är skitarg!
vill du ha hennes pa?

2008-03-20 @ 10:06:01
URL: http://micchis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0