och så va man lång ledig hela livet då ?

hej alla fans.

jobbet går skit, har en dag kvar typ så vi får se på onsdag om jag ska jobba kvar..
nämner inga detaljer men antingen stannar jag eller så gör jag inte, jag får se.
va gör jag annars då? ere någon som har ett jobb till mig? jag behöver det, jag behöver pengar.
har i för sig fått några samtal, bl a från mcdonalds och ett annat företag.. men jag ringde aldrig tillbaka för att jag tyckte om det här jobbet .. så nu ere bara att gå in på platsbanken och söka söka söka.
varför går det aldrig frammåt lixom?

aja, tillbringade allefall min dag igår med Victor. har saknat honom för har varit borta från han hela helgen .. enda sen torsdag så vi hade disney kväll och käkade gott. idag ska vi på middag hos min farbror ska bli jätte kul, älskar att vara med dom och det vet jag att victor gör med =)

allefall bröllopet.. var stressigt till en början men alla tjejer gjorde sjukt bra ifrån sig, vi var så otroligt snygga.. har inge bilder tyvärr så väntar på att någon ska lägga upp så jag kan sno. men vi hade blivit sminkade och fått snygga hår uppsättningar och hade alla lika dana kläder som var beställda.. vi var coola, men kvällen blev inte som vi tänkt oss.. skriver inte något här.. men hade en 50 % bra kväll och 50 % dålig kväll. men var glad att ja fick vara med alla som var där allefall, vart en väldigt sen natt, ellre ska man säga tidig morgon? kom hem kl 7 på  morgonen..
lite små onykter men glad ;D men trött.

and today , är det precis 3 veckor tills vi åker.. 21 dagar.. det är ingenting.. 3 veckor går hur snabbt som helst..
så det är snart dags att köpa grejer till den resan. haha funderar på om jag ska ta den stora resväskan när jag åke den här gången, har alltid så sjukt mkt kläder med mig :p även fasst vi bara ska va där en vecka så tar jag med mig för 3 veckor typ. såg en jätte fin klänning som jag måste åka och köpa.
så imorgon får victor lön, och efter helgen ska vi åka och köpa allt nödvändigt.. som sol grejer och så vidare..

ska ringa mamma nu, för jag ska få mitt påsk ägg av henne (A) haha, mitt första påsk ägg den här helgen ingen har gett mig något , så jag e överlycklig ;D haha.

ha de så bra och gå ut och rulla er i snön..
hej då alla fans

Kommentarer
Postat av: sandra

miljarder tack-pussar till dig för det så kallade bröllopet ;P,

2008-03-25 @ 18:34:15
URL: http://sandraaaask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0