skärtorsdagen, vad är det som är skärt?

hej alla fans.

började min morgon med att säga hejdå till Lovisa hon sov hos mig inatt, hur mysigt som helst. vi ska sova med varandra i 4 dygn till pga olika saker i helgen :) heh, de ska bli kul.
igår mötte jag upp Lovisa i stan efter jobbet och vi åkte hem till mig, men först stannade vi upp på mammas jobb i danderyd för vi skulle nämligen få sjuss hem av henne för hon jobbade, så vi var där ett tag , tog en kopp te och tittade på alla bebisar , aw, asså dom e ju hur söta som helst .. längtar tills jag får en egen.
sen stannade vi ju självklart på donken och köpte med mat, för jag e faktiskt alltid hungrig efter jobbet och då passar ju maci utmärkt..

ikväll blire hem till adde och Lovisa.
myskväll? par kväll ? snusk kväll? spel kväll ? kul kväll? fest kväll?
JADU man vet aldrig med oss fyra :) hahah !

ska snart gå till bussen , jag jobbar dag idag.. hur skönt som helst.. så börjar kl 1 och slutar 5, och sen blire raka spåret hem och byta om och äta och sen hämtar dom upp oss. så de blir ju lite smått stressigt men jag klarar allt.

så va det påsk Igen då, alltså 3 år sen jag och Lovisa var i göteborg. helt sjukt..
jag förväntar mig påsk ägg men lär ju inte få några, kanske av någon hemlig beundrare ? (A) gör min påsk.
har sån här spy dag idag, när man inte vill visa sig ute, speciellt inte i stan bland alla folk... men måste jobba så tänker göra det endå !! så det så. titta inte ens åt mitt håll om ni ser mig.
rött hår , svart klänning och grå strumpbyxor.. glöm inte att ni får asolut inte titta :) !

har ett ganska stort problem just nu, jag har inga ciggaretter.......... eller jo :O kanske en !
jag hoppas det, annars har jag ju på jobbet , för sofie har ju ciggisar så då snor jag av henne, men asså
jag har inte hunnit köpa nya och då blir de så här att man sitter här utan .
nejdu, ska försöka käka något innan jag åker så hej då alla fans.

25 dagar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta rök?

2008-03-20 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0