skriver ett inlägg när jag orkar, just nu orkar jag bara tönta

Vad blir ditt namn baklänges?
Aleakim , rätt snyggt

Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
när jag föddes kanske, annars i den här åldern är det 2 dagar

Platt eller lockigt hår?
Båda

Vad gör du när det regnar ute?
är deprimerad, regn är de värsta jag vet

Har en dröm gått i uppfyllelse?
ja

Vad har du för startsida på internet?
Msn

Vem ringde dig senast?
Mamma

Har du haft vattenkoppor?
Ja

Har du någonsin testat karate?
nej, kan hände att jag kör mina egna karate steg för att ha en anledning att slåss!

Vilken mobilringsingnal har du?
vibration, fungerar till allt ;D

Minimorötter eller pommes?
Pommes

Första sporten du gick på?
skridskor trorjag :O skit töntigt

Vad längtar du mest till just nu?
Egypten :)

Hur gammal har du tänkt att bli?
nja, sisådär 200 år

Vilken tv-serie är bäst?
gossip girl gillar jag :)

Kan du gå ner i spagat?
Aaaa säkert,

Höga eller låga strumpor?
beror på kläder

Vad är du mest rädd för i hela världen?
spindlar och döden

Har du varit kär i en kändis?
kär nej, men de finns många snygga så lite hemliskär e jag nog

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
ja, jätte intressant

Röd , grön , blå eller gul mjölk?
vit ? jaa, de skämtet är ju ganska gammalt haha tråkig som jag e, ne men grön mjölk

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rosa

Vad ska du döpa ditt barn till?
jag ska ha 3 barn, tänker inte skriva de här va dom ska heta för då snor någon mina namn

Sol eller snö?
snö är det VÄRSTA verkligen, så sol

Är du mörkrädd?
ja ibland

Riktig gran eller plast?
Riktig

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.

Godaste drickan till frukost?
saft , hatar frukost

Senast lästa bok?
minns ej

Duscha eller bada?
bada :D

Kan du ditt mobil- nummer utantill?
Japp , du får ju de om du vill ?

Har du tråkigt?
ja ganska , är trött

Hur tar du dig till skolan?
går inte i skolan

Sjunger du i duschen?
för fulla muggar

Vilken färg har din jacka?
svart

Är du höjd- rädd?
ja

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
en bild på mig sandra och lovisa

Vad ska du göra nu?
gå till dörren och sätta på mig skor och dra mig till victor


TJA !  min blogg suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0