snyggt med rosa hår

för varje gång jag tvättar mitt hår blir de bara ljusare och ljusare, hur snyggtär det med rosa + rött + blondt och lite brunt ? ser ut som en missfärgning, men jag är snygg endå .. mmmmmmmmmmmmm
får färga om det..

ska snart åka till jobbet.. slutar inte förräns 7 idag, så de blir lite med tid att hinna hem till gossip girl ( tisdagar är den heliga dagen på veckan  ) men jag hoppas jag hinner.. får skynda mig hem..
och imorgon jobbgar jag till 9, de är nog de äckligaste :p men men.

jag vet inte vad jag ska göra tills jobbet börjar, har skittråkigt.. alla e i skolan och suger kuk :)
men men, ska börja göra mig i ordning lite, somnade med sminket igår så ser ut som en uteliggare med aids.
hejdå

Kommentarer
Postat av: Martin (videobloggarn)

det var en blandning på färger i håret du hade =)

2008-03-04 @ 11:54:54
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: angelica

tja tönt. var jobbar du nu? donken? eller ville inte ens dom ha dig? :D

saknar dig ditt cp

2008-03-04 @ 22:47:30
URL: http://imbarbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0