sorry, jag är ledsen att ni fick vänta alla fans

hej alla fans.

jag e hemma nu efter en vecka med olika saker, tänkte ta och berätta lite.. för va annars ska jag skriva lixom?
vet ju hur intressant alla läsare tycker att mitt liv e :)

som sagt i tisdags så träffade jag Alex i täby, jag köpte lite kläder till egypten, shorts och klänningar och sånt, hittade faktiskt väldigt söta grejer . vi käkade donken och mös.. vi träffade även på anna nils och olle i täby !
när vi var klara där bestämde vi oss för att festa på kvällen, så vi åkte hem och hämta bil, åkte till sollentuna och hämtade Donna och sen kom Lovisa och vi åkte till Vallentuna på party, hade en grymt trevlig kväll =) så tack allihoppa. kul att träffa sofie B också  =) 
 slutade lite trist och de har sina konsekvenser, men jag har inte gjort något fel alls och det står jag för..
jag är ung och dum ! let it be
tog en taxi hem senare på natten och sov hos mamma.. dagen därpå åkte vi till vallentuna för att hämta bilen och sen tog jag och alex en tur till donken och sen godisaffären i berga, jag hade ju faktiskt betalat bensinen så jag bestämde ju va vi skulle göra ;) haah ! sen åkte vi hem till mig och hon åkte hem till sin mattias direkt och jag packade ihop mina grejjer och tog bussen hem till Lovisa :)

när jag kommit hem till Lovisa, så vare bara att fixa iordning sig för vi skulle in till stan och tåget gick en timma senare.. vi käkade donken ( haha 3 gången på 3 dagar ) satt där ett tag, sen gick vi på bio och såg Jumper, den var helt okej men inget jag verkligen rekommenderar ( ;) ) träffade på Tommy och hans bror, så stannade och umgicks en stund med dom, men sen vart vi trötta så vi tog tåget hem och la oss i sängen och busa.

kom nyss hem från Lovisa, tog bussen vid kvart i 3, så nu ska jag bara duscha och packa mina grejer och dra mig till victor =) åh, jag har saknat min älskling, har inte vart me han sen i måndags så ikväll blire god middag och hyra film och massa gott !
hmm, och helgen då ..
imorgon ska jag antagligen träffa sofie, har inte hört något än men så sas de allefall :) så vi får se..
och på lördag så ska victor till Sanna, som fyller 20! grattis i förskott btw =)
Och jag och Lovisa ska parta då, det kommer bli grymt kul.. smider våra planer haha! ne men vi har lite saker på g så vi får se vad vi gör. har allefall haft en jätte bra vecka med alla mina kompisasr

och det är endast 18 dagar kvar tills planet lyfter och vi lämnar sverige ... i en vecka haha.
men de ska bli såå jävla skönt ,, längtar så sjukt mycket.. jag och älskling ska ha de bäst ! <3

jag är så jävla trött på mitt röda hår, jag vill bara ha tillbaka mitt riktigt ljusa fina hår.. men icke sa nicke :)
de går inte nu, så nu får jag vänta på att de växer ut eller försvinner.
nej nu blev det ett för långt inlägg..måste bara säga .... Jag älskar Lovisa ! :)

hej då alla fans och ha en trevlig dag . puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag älskar dig med :)

2008-03-28 @ 00:23:34
Postat av: Sanna.

Taaack :)

2008-03-28 @ 08:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0