sura bilar

smakade dom där nya sura bilarna igår, dom var ju hur goda som helst.. gillar inte bilar i vanliga fall faktiskt men dom här va ju asgoda.

om 3 veckor flyttar jag till norrtälje med mamma, hon fick en lägenhet idag :D grattis till oss.
så de bär av till IKEA på lördag, yeaj. jag är hur glad som helst..
självklart kommer jag bo kvar i Brottby också men äntligen har mamma fått sitt eget place så nu kan jag bo hos henne också.

ligger hemma hos victor i hans säng nu ska åka och jobba senare men d är inte förräns kl 5 , så kan ligga här och slöa i hur många timmar till som helst, haha .. jag är verkligen slö..

jag och sofie pratade om det igår att när jag flyttar till norrtälje kommer vi kunna ses oftare, jag kommer kunna gå till skolan och hälsa på och vi kommer att kunna ses utan att behöva åka runt hela sverige för att ses, de känns super bra allting,

ska gå till jennifer nu tänkte jag,så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0