tears dry on their own

Hejhopp!
tänkte berätta lite om min helg snabbt och kort .

I fredags hade jag inge planer alls, men så fick jag en middagsinbjudning utav Adde och Lovisa =)
så dom bjöd på tacos och vi körde donkey men jag tyckte det var jätte tråkigt verkligen så vi fortsatte inte med det haha sen partajade vi lite, dansade och hade oss.. vart en trevlig kväll tycker jag !
Lördagen kom Victor till mig och vi hade myskväll bara, tittade på melodifestivalen, jag hatar sverige, hur kan ni rösta som ni gör ? de är sjukt dåliga låtar som gått vidare till globen, minst 70 % . Aja, vi sov i mammas lägenhet hela helgen allefall, så hade mys både lördag och söndag bara käkade donken och åt godis, ska nämligen försöka tvinga honom nu till åkersberga för att köpa godis (A) haha, mitt beroende..
idag fick jag gå upp kl halv 6 :( de va jätte jobbigt, men skulle jag komma från mamma var jag tvungen att åka med victor sen åkte jag och träffade Eva och sen bar det av till skolan och va där tills mitt möte och sen umgås med Sofie och Alex.. det var hur kul som helst.. åt sista gången i matsalen för nu har dom tagit mitt kort :p

sen åkte jag Sofie och Alex hem till mig och åt munkar och godis och läsk ^^ dom åkte vid 4 igen, men var hur kul som helst att umgås med dom, har saknat oss 3 så det gjorde min dag och min vecka  <3

ska jobba imorgon , onsdag och torsdag sen ledig ..
ska umgås med victor ikväll och planera lite reeeesa kanske.?
nej du, nu ska jag gå .. Byebye

35 dagar kvar tills vi åker hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0