the way i are

jag saknar sommaren, värme , min veranda och sitta med sandra ute och prata och bada och sola och resa..
allt sånt där som har med sommaren att göra.. visst snart åker jag på semester men endå, sommaren är så härlig. och idag när de är jätte fint väder och grejer vil jag göra något ju för jag är ledig ;)
men nej, inte en jävel har tid " för dom ska ut på krogen " och de får jagicke följa med på för tyvärr så e man ju inte 18 en och ser inte ut som några år äldre en de heller så de e inte ens värt att chansa.. jag får sitta och mögla hemma, första fredagen på länge jag sitter hemma faktiskt, men de kanju bli skönt de med..fasst nej, jag ska tvinga alexandra att va med mig ikväll också.. för jennifer ville inte :(
kanske kan åka hem till Matta och alexandra ? (A) haha dom hatar mig för att jag jämt kommer dit men jag tycker de äär såå roligt! ;D

allefall, jobbar inte förrän på tisdag nu så har en långhelg, fasst funderar på att jobba lite extra på söndag och tjäna lite extra..vi får se hur jag känner för de..just nu ska jag allefall njuta av helgen.

det är rätt jobbigt för jag har fått sånt sockerberoende , får jag inte socker när jag behöver det kan jag äta va som helst som är sött.. jag blir helt galen :O och de är ju fan inte bra..som igår hos victor, efterjobbet tänkte jag köpa nån godis i stan för mmmmm va jag älskar godis, men jag hade glömt pengarna hemma så då blev de väldigt illa när victor inte hade nå godis någonstans ! men de löste sig med fil och socker ! haha skit äcklig är jag.

victor och hans kompis är just nu påväg till en färja, dom ska åka till Åland över dagen, haha jag vill också, men som sagt JA ÄR JU INTE 18, men det stör inte mig alls.. nej de är ju BARA 7 månader kvar..
negativ..

nu ska jag gå och äta någonting med mycket socker i.
ha de bra och vi ses, ät mycket fett

38 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0