vilken härlig dag

Hej alla vänner som känner att de ränner.
där va jag lite rolig.

jobbade igår till 9, kom hem runt 10 halv 11, lite segt men som sagt det är värt de och det är roligt..
ska åka och jobba idag igen men åker inte förrän om 6 timmar så de är luungt, har ju hela dagen på mig att hitta på skojjiga saker fast de vet jag ju att jag inte kommer göra utan jag kommer bara sitta hemma och tråka.
man måste ju vila sig inför jobbet..

det är faktiskt rätt jobbigt att börja så sent, för jag har ju inget att göra på dagarna när alla andra är i skolan och på sina dagsjobb.. men jag ska inte klaga

på lördag ska jag fira Alexandra eftersom jag var för sjuk att göra de i söndags när mitt hjärta fyllde år, jag tänker inte skriva vad vi ska göra eftersom hon läser det här men de ska allefall bli en liiten överaskning.. den andra presenten kommer i April , och de vet hon mycket väl ;)
är ledig frånochmed imorgon tills på tisdag , mm. men på måndag ska jag till skolan vilket ingen tror på men det ska jag faktiskt :p ska dit på ett litet möte..

39 dagar kvar nu, drygt en månad + liite till..
jag har börjat skriva lista på vad som ska med, hahh nu är det mer okej en va de var för 2 månader sen när jag redan då skrev.. men nu e de ju faktiskt inte sålångt kvar och dags att börja planera :) hihi..

gud vilket tråkigt inlägg insåg jag nu.. bara om jobb och egypten som ni hört tusen gånger om..
men jag har inte så mkt mer i mitt liv att skriva om , de kommer att vara trist ett tag.. men imorgon är det fredag och då är det nya uppdateringar, så vänta bara ... TAAA DAAAA

nu ska jag se på film och äta frukost, någon som vill joina ?
image87

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-06 @ 10:51:15
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0