work

hej alla fans

sitter hemma hos victor, han e och jobbar och jag har typ fått halsfluss igen. det suger.
men jag ska skita i de och träffa sofie idag haha ! för henne vill jag träffa, beror ju iförsig på om hon vill bli smitttad eller inte haha.
jag och victor hade allefall en väldigt mysig kväll igår, god mat och film.
men jag blir så sjukt irriterad på att filmerna jämt är uthyrda på ica så vi får aldrig chans att se dom filmer vi vill se, jag blir galeeen...

idag ere ju fredag, varför ska jag bli sjuk till helgen lixom? typiskt.. men säg någon gång som jag inte har halsfluss.?

har även fått ett nytt jobberbjudande :) yeaj , så jag e skit glad .. får börja där nästa vecka om jag vill så de tror jag at jag gör eftersom de andr jobbet inte går så där suveränt.. men vi får se, i will try.

funderar på om jag ska gå hem nu, fasst de orkar jag verkligen inte. men skulle va skönt att lägga sig i sin egen säng. har vart vaken sen halv 9 och de ee inte okej.
ha en trevlig fredag allihoppa, det ska jag försöka ha.

hej då alla fans

17 dagar till egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0