allt på samma tåg, så brukar det ju vara

hej hej.
har inga fans längre så skriver inte det. mina läsare har sjunkit enormt, men jag får vell skylla mig själv då jag aldrig skriver något..men hej allefall :)
ikväll ska vi vara hemma hos sandra, wie. har längtat. så det ska bli superkul..all in one place.
vädret blev ju skitbra endå, pappa som sa att de skulle regna, vilken lööögn. men de börjar säkert regna ikväll ,usch det suger. vill ha tillbaka den där sommarvärmen vi hade förra veckan.

tänkte gå och städa nu, bye bye bye..
( jag vet, låter som värsta nörden " jag ska gå och städa " som om jag inte hade något bättre för mig, men de är så att jag måste städa idag, )

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0