and the time has come..

Hej å hå.
först och främst vill jag gratta alla som tar studenten den här veckan och idag. jag är inte ett dugg avundsjuk.
hoppas ni får den bäästa dagen i ert liv.
själv får jag vänta ett tag innan min student, men den ska komma!! va folk en säger ;)

ikväll ska jag va med alex empa matte + kompisar. det är ju så jävla fint väder så vi ska vara ute hela kvällen, åååh.
gick ut och solade nyss, men klarade bara 5 minuter .. det är så varmt, även fasst jag har poolen jag kan svalka mig i så vill jag inte bada själv och de är tråkigt att sola själv så jag pallar inte. de får bli brun utan sol en annan dag eller solarium, haha.. när solen väl e framme då klagar man jämt. nej du, jag älskar de här vädret förutom att de gör mig så förbannat sjuk, har legat inne två dagar nu , halvt döende.

71 dagar kvar till Magaluf.


im in love with you and will always be, your my one and only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0