början på en ny vecka, fasst längtar till slutet

hej hej.
har haft 5 underbara dagar nu, dom alla har jag tillbringat med Lovisa och hon är fortfarande kvar, vilket hon är till imorgon.. har varit mycket party den här veckan , men de är ju skojj så jag klagar inte..
jag klagar bara på allt annat.
saker som hänt/händer.. me dont like.. at all..
jag lovar, ingen vill vara med om mitt liv.. de suger just nu
 81 dagar till Magaluf, bye bye allihoppa, och sen när jag kiommer hem från det så bär det av till åre ( ja pappa, det blir så vare sig de finns pengar eller ej , jag ska )

ska grilla ikväll , någon som är sugen på att grilla? bye
 baby, i miss you so badly. robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0