DU DU DU DU

jag är så jävla arg så jag seriöst skulle kunna döda någon, jag skulle inte bry mig ett piss
jag är så jävla lessen så jag seriöst skulle kunna ta livet av mig, jag skulle inte bry mig ett piss
jag är så jävla ensam så jag seriöst skulle kunna döda fär närhet
jag är så jävla trött på livet, så jag bryr mig inte vad som händer.
jag är så jävla glad att jag fick dela ett helt år mig dig, det gjorde hela mig
jag är så jävla besviken att de blev såhär, så jävla besviken på mig själv
jag är så jävla dum som gjorde såhär, kan man hata sig själv mer än vad jag gör?
jag är så jävla kär så jag seriöst gör förhastade saker, jag hatar mig själv för det
jag är så jävla deprimerad att jag seriöst skulle kunna gå och begrava mig själv, jag skulle inte bry mig ett piss!!


du är så jävla bäst, så att jag inte ens kan mäta mig hur underbar du är
du är så jävla fin, att allt som e brevid dig blir fult
du är så jävla snäll, omtänksam och allt man kan vara, jag skulle seriöst kunna döda för att få ha dig i mitt liv igen
du är så jävla bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra bra, DU ÄR SÅ BRA ATT JAG INTE VET VAD JAG SKA TA MIG TILL UTAN DIG!!!! jag vet inte vad jag ska ta mig till . jag vet verkligen inte va jag ska ta mig till..
vad är bästa utvägen? hur löser man upp allt i sitt liv? hur är man lycklig?
du gör mig lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0