en liten paus blev en lång

hejochhå.

ursäkta att jag inte skrivit, men jag orkar faktiskt inte.. men nu har jag absolut inget och göra så jag kan vell skriva då =) satt och tittade på fotbollen igår och mitt kära lag Djurgården spelade som ett par , ja jag vet inte vad. ni sög allefall.. dom sprang inte ens efter bollen och var bara allmänt dåliga ! whats happening ? så igår var både jag och victor arga och sjukt irriterad och så har jag ju då en pappa som hejjar på Hammarby som höll på och skröt idag.. ih jag blir irriterad..jag satte på mig min halsduk och mössa igår för att hedra dif och endå så kan dom inte spela.. äh, dåligt tycker jag.. dålig stil mot mig..
rätt söta killar i Hammarby också, ni ser jag börjar tilloch med tittapå andra killar i andra lag HELT OLAGLIGT!

gud va harj ag gjort de senaste dagarna .. har ju varit lång helg och gått en hel vecka till nu.
har målat mitt rum hemma hos mamma, vart typ Lila, Brunt, Svart ( blandat ) som en sån där Aubergine om ni förstår ? vart sjukt fint allefall och nu fattas bara fondväggen.. kommer upp bilder på våran lägenhet snart..

ska jobba ikväll och jaa, de är vell kul som de är.. men hade egentligen velat vara hemma.. victor och jag funderar också på att åka in på bio i stan nu på dagen innan jobbet och va i de fina vädret också.. det här vädret btw är ju heeelt underbart =) jag börjar inte förrän kl 5 och det är 5 timmar dit och endå kännr jag mig stressad, så är det alltid .. har en äckel dag idag också .. ni vet när man bara helst av allt vill ligga inne och inte låta någon se en, men njaa de passar sig inte idag för idag ska jag åka runt hela jordklotet för attk omma till jobbet och vissamig in för tusen människor.. jagmåste jobba, verkligen.. för att få pengar till Magaluf resan som är om 93 dagar (A)
när man har varit hemma för länge en period då blir man så bekväm även fasst man är rastlös så orkar man inte ta tag sig i kragen när de väl behövs , de är så dumt så helst av allt skulle jag vilja ha ett sommarlov nu utan jobb och utan någonting och bara vara..
har ingenting att skriva därför pratar jag bara på om massa onödigt..
men men,.. ska allefall gå och göra något nu.. gå ut och sola kanske..
bye

image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0