fuck off

den här helgen har jag bara varit omringad av så sjukt äckliga människor. och jag ska berätta en grej för er ALLA ÄR KILLAR !!! HAHA de kunde man inte tänka sig va ?

de finns några personer som har funnits i min helg, och alla dom har förstört mig.. helt och hållet. som vanligt. så gör alla killar. förstör en . sakta men säkert. Ljuger om saker så att man förändrar sig och sen får manr eda på att allt var en jävla lögn, och då inser man att man skämt ut sig riktigt jävla ordentligt.. öppnar upp hela sig själv, hänger ut sina känslor och endå, så hade inte personen ändrat på sig, jag trodde att han faktiskt kunde ha gjort de. sug.. och alla bara alla äckliga människor runt omkrign mig låt mig vara.
i augusti åker jag till Åre i ett år, ett helt jävla år.. då kommer jag byta mitt mobil nummer så att  ingen får tag på mig, sen ska jag dö i en snödriva :) jag kommer bara ge ut mitt nummer till dom närmsta, inga killar kommer ju få mitt nummer MJOOOOOOO lite kanske.

så tack för att du finns bloggen, så jag kan ta ut mina aggressioner.
ska berätta en hemlis också, jag är så sjukt cool.. och om du är en kille så behöver du inte höra av dig för
I DONT NEED A MAN

Kommentarer
Postat av: Tess

Är det någon jävel som har gjort dig illa (inombords)? Jag umgås nästan aldrig med killar, men ska det inte bli kul att åka till åre?

Ha dina närmaste vänner dig nära, dem är alltid bra att ha!

Trevlig Söndag! :)

2008-05-18 @ 16:20:54
URL: http://runnergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0