min morfar är min bästa vän

image130morfar .
du har alltid varit min bästa vän, och jag vill inte förlora min bästa vän så ta dig i kragen och kom hem från sjukhuset nu och bli frisk , du ska inte få försvinna en .. tänker på dig

livet går på som vanligt annars, allt känns hyffsat bra.. snart är det studenten för alla och även andras sommarlov. ska bli för härligt att alla blir lediga nu och vi tjejer ska ha den bästa sommaren ever. har redan massa planer, är bara 86 dagar kvar till Magaluf, har ingen aning bara om hur jag ska få pengar (A) haha. men resan är ju klar så måste bara fixa pengar nu hehe. och om mindre en 3 veckor fyller snuttan år ( Sandra ) då blir hon 18 och stor, då blir det ett jävla firande och sen är det ju faktiskt bara 4 månader och 3 veckor till min födelsedag haha ett tag kvar, men den kommer.. allt händer de här året. love it. och imorgon är det party hos sandra, ser fram emot.

tack lina föresten :) hon är min räddare ur nöden !!! labanlina.blogg.se

Idag har jag och Victor 13 månader, lite till klarar vi ;)
älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0