yes, you suck, i suck , we suck

jag är inne i en period då allting, och då menarjag verkligen allting suger.
finns det något positivt? jag har så mycket jags kulle vilja skriva här men jag tänker inte blotta ut hela mitt liv här.
kan bara säga att jag vill att allt ska bli som förrut..kan ju allefall säga att man lär sig av sina misstag, vilket är bra.
fasst jag vet egentligen inte om det var ett misstag, självklart ångrar jag mig så sjukt mycket men vem vet, kanske var de bästa.. se hur positiv jag kan vara och de går endå bara åt helvete! mina inlägg måste vara så tråkiga att läsa när jag alltid bara skriva om hur sugit allting e, men så ere ju.ibland ere så

ska åka till Mamma idag, stannar där ett tag tror jag.. ska dit med Carro.. på fredag blire liiten inflyttningsfest, mamma har åkt till Amsterdam, men självklart har jag ju pratat med henne så de är okej att ta dit några vänner ;)

nu har vi fått våra nya fiskar, jag ska ta kort på dom och så ska jag visa er, bedårande små saker.. röda

i guess i miss you, i think about you when you're gone, i guess i miss you
beautiful
these three words could have said it all


79 dagar Magaluf
image133me and my sis


Kommentarer
Postat av: Malin.

Fin bild ;)

Du har flyttat till Norrtälje väl? tror jag läste något om det på din blogg förut :)

2008-05-22 @ 14:17:55
URL: http://d0bby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0