circus

yo hoe.
ska snart sätta mig på bussen mot stan sen därifrån åka till Malin! :) ska bli superkul att träffa henne.
det blir vell alkohol av något slag ! krogen? neej tror ja inte. hemma ? kanske , fest ? jaa kanske.
man vet ju liksom aldrig vi får se.

slutade på dagiset idag :( var så himla sorligt.. jag blir så ledsen när jag tänker på det då det var det bästa jag någonsin gjort, bästa fröknarna och bästa barnen någonsin. men ska dit på onsdag och jobba också :) <3
tack för allt verkligen.

MÅSTE BARA SÄGA ATT CIRCUS ÄR DEN BÄSTA LÅTEN BRITNEY GJORT :O tror ingen kan gilla den mer en va jag gör !! den är så sjukt bra. besatt är jag.

16 dagar till lovisas 18årsdag <3


i love marcuss, puppie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag håller med den låten är grym!!

2008-12-01 @ 05:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0