Yeahoj

Hej! börjar bli frisk nu. har ju vart sjuk som aa jag vet inte vad.
ska allefalll åka till norrtälje nu och fixa lite saker =) lalla runt på stan för mig själv. men det är rätt mysigt endå.
kanske kika på julklappar ? fast nej, affärerna är nog inte öppna alls på söndagar där. :S aja, mat ska handlas allefall. sen får vi se. har ju endå inget bättre för mig !
som jag kanske inte skrivit så åkte allefall inte Marcus iväg en månad, vilket jga är himla glad för ! <3
man var tvungen att vara 20 år, och det är ju inte lille fanskapet ennu ! endast 19.

Praktiken var jag borta från i torsdags och fredags för att jag var så himla sjuk :( jätte tråkigt så saknar det verkligen, barnen och allt! men imorgon ska jag dit. tänkte har inte fått någon tid jag ska vara där en, men tänkte vara där till 8 . låter ju rätt bra. eller kanske 7 ? hm. får se .

ska gå till bussen nu allefall. ha en jäkla bra dag .
MNoneM

21 dagar kvar till Lovisas 18årsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0