18

hej hej.
grattis till mig :DD
nu är jag 18, så som ja har räknat ner till det. nu e jag det. känns bra, eller ja det vet jag inte riktigt en :P
kl nio kommer de upp och firaar nmig men jag kan inte sova..:o somnade så tidigt igår och är nervös över vad mina tjejkompisar ska göra med mig idag. vill inte veta haha.

har lovat lovisa att köpa snus till henne, asså cool jag e :) haha.
har redan fått lite presenter, fick igår. 1000 av mormor och morfar, 200 på Åhlens ( där jag ska köpa min väska ) av Anna Magnus Olle och Nils, en limpa cigg av Mia (A) wie och av sarah body scrub. :D taack så mkt.

förväntar mig inte något av papi, han betalar ju mitt körkort och mamma fick jag ju en mobil av.
nej ni, nu ska jag bara ligga här och le och vara lycklig.
puss


wie, jag e 18 =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0