allt och ingenting och lite mer

Jag e så trött på människor så jag inte vet vad jag ska ta mig till,lägger sig i ens liv, startar bråk är egoistiska och bara är allmänt dryga..varför kan inte alla bara ta till sig och va sig själva och sen bara skita i andras liv som de inte ens känner eller bara inte tycker om..om man e avundsjuk på någon människa så brukar de oftast visas genom hat.
jag har världens jävla problem med svartsjuka att jag inte vet vart ja ska ta vägen, brukar gå överstyr väldigt ofta och jag känner mi väldigt dum efteråt som reagerat som jag gjort. jag blir alltid arg arg arg. jag hatar det, just nu är allting väldigt jobbigt. fast är endå lycklig, men mår piss samtidigt. att gå i skolan gör mig lycklig, mår bra där och har underbara vänner där. har vänner runt mig överallt som tycker om mig och det känns så bra. känns verkligen och låter verkligen som ett bra liv och jag tycker så också men jag e inte nöjd endå. vill alltid ha mer mer mer.
har alltid en väldig känsla av att folk pratar om mig, vilket såklar gör en människa lessen , mig också men endå så tycker jag verkligen så synd om alla som bara inte har något bättre för sig en att prata om mig, en ointressant person som det inte känner. nu vet jag ju inte om detta stämmer. men alla har vell haft den känslan någon gång?
jag skulle vilja ändra på så mycket på allt i hela världen, hur människor är, hur allting funkar och så.
jag är super rädd för döden och vad som ska hända efter jorden gått under. jag håller på att förstöra migsjälv när jag tänker på det. det är massa känslor hit och dit.
man har känslor för allt, minnen med folk , saknad efter folk.
i hatet finns alltid kärlek på något sätt. eller har funnits. så är det ju bara, men jag kan inte acceptera vissa saker.
jag tycker bara att jag själv håller på att gå överstyr. jag är så svartsjuk , det är allt. jag kan inte rå för det men jag är så jävla svartsjuk, jag är rädd för massa grejer, överreagerar och tror saker. Jag känner mig jävligt bortskämd, vilket jag varit väldigt mycket i mitt liv därför sitter det en kvar, men jag är inte det längre utan får ta ansvar och betal och allting själv.vilket är helt okej och en självklarhet för mig.. men endå duger det inte, presenter jag blir super glad men jag kan aldrig nöja mig, det var ett exempel bara.. jag blir aldrig nöjd. inte med mig själv och inte med något annat heller.
nu skriver jag bara en jävla massa, blottar ut hela min personlighet, men för er som inte känner mig kan vell det vara kul att veta allt om mig ? jag menar om ni läser min blogg så borde de va kul och veta hur jag e som människa. självklart har jag inte bara dåliga sidor. har många bra också.. jag är lätt lärd, omtyckt, rolig, söt ;) , men bara massa exempel , kan inte sitta och skriva om allt bra med mig , men de finns många bra sidor. och jag vet att en väldans många människor tycker om mig =) och ni som inte gör det, det är faktiskt inte mitt problem. jag är den jag är och om ni inte gillar den så tänker jag inte ändra på mig för det. har mina vänner och dom räcker så snälla..
JAG HATAR falska personen, finns några st som jag bara stör mig så mycket på , som e världens gulligaste när man e med dom men sen får man höra att den personen pratat skit bakom ryggen på mina kompisar och kanske säkert även mig ? allt är så tröttsamt.
jaja, nu fick ni något att läsa. hope you enjoy.
inget av det jag skrivit handlar om mig, alltså bråk och allt sånt. är inte i en enda jobbig situation med någon just nu faktiskt, väldigtr skönt..


nej, jag tycker inte illa om dig. bara ett dumt förflutet.

hejsvej.

5 dagar kvar till 18 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0