ehm jaha

Hej.
har inte orkat skriva, det enda jag gjort har varit i skolan och legat i sängen, jag är sliten må ni tro jajamensan.
men ikväll ska jag ut igen, haha japp, måste ju leva livet lite. ikväll ska jag ut med min syster plus hennes vänner och min marcus ! =)
i onsdags var jag på tegel (A) jag som sa att jag aldrgis kulle gå dit men jodå, det var helt okej förutom att jag inte kommer ihåg något då jag var stupfull och gjorde av med en miljon.. aja baja.
i måndags på min födesledag kidnappade ju tjejerna mig i skolan och sen tog dom mig till stan där jag fick göra massa utmaningar ( inga roliga ) tex. dansa och sjunga på plattan själv. Samtidigt som jag var utklädd som en indian hela dagen, folk måste tro att jag var hög ? men jag hade den bästa dagen , dom som förgyllde min dag var Lovisa, Sandra, Sofie, Julia och Alex! Sen skulle ju Malin och Sk vara med men det blev förhinder =/ men Malin följde ju med till tegel allefall i onsdags så vi firade mig då, där var jag cassi sandra malin marcus + kompisar.  trääävligt..

ikväll ska jag vilket fall som helst ta det lugnt, ska föra lite hos andrea och sen bara köpa något eller några saker där inne, högst 3-4 st. jag ska va snål och "nykter" för jag har inte råd med mer eller har ingen lust att bli en pain in the as ikväll så att alla får ta hand om mig. jag ska spara er det tjejisar.

ehm ja, annars då.. jag mår bra och det känns bra att vara 18, får göra lite mer bara inte så stor skillnad men har lite mer att v älja på. nu e det bara en vecka till tvillingarnas födelsedag =)) <3

Emil, du är inte okej! <3

Bye, vi hörs kanske. kanske inte. M;OHAH
 jag vet att jag alltid lägger ut samma bild på min älskade pojkvän, men nu ere såhär att jag har ingen annan på den här datan + att han e vääldigt fin där. älskar dig None

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hatar dig :)

2008-10-10 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0