frost

heej, blir så ledsen asså. tittar ut genom fönstret och det ser vitt ut, inte okej!!
idag ska jag och alex jobba lite med halloween tema. på husvisningar ska vi stå och se läskiga ut hihi.
skönt med lite extra pengar, sen får vi se vad som händer ikväll.
väljer på att gå ut med tjejerna efter jobbet, eller träffa marcus på kvällen eller mysa med alex, beror på vad hon har för planer. gud jag vet inte. har inga pengar, jo 20 kr (A) så krogen blir lite svårt  men kanske får låna av pappa. marcus jobbar ju nu så känns lite onödigt att ses så sent.

igår hämtade mamma jag och carro upp marcus i danderyd, va det bästa som hänt på länge :D hade saknat min pupp så mycket. 2 hela nätter. även fast jag har gjor massa massa skojj och haft det jätte bra och kul så var det ju också hur mysigt som helst att träffa marcus igen..<3

nej ni. nu tänkte jag kila och mysa med marcus i soffan och hoppas på att pappa köper med maci till oss.
både jag och marcus börjar jobba vid 4 !
Bye None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0