Hejochhå

hej, sitter i skolan har håltimma . det suger. fast jag och lovisa har legat i vilorummet och vart på elevråds möte =) m-m.
snart börjar Kar, då ska vi jobba på våran livslinje, wie. det är det enda roliga i skolan. och mina kompisar förstås.
igår var jag och Lovisa hos mig. vi lekte och busade, vi hade jätte roligt. det är då man förstår hur mkt man saknat sin vän. <3
efterskolan som slutar halv 4, ska jag köra bilskolan.. är skitnervös imorgon har jag halkbanan ! någon som vet hur det går till ? behöver jag vara nervös, kommre jag klara det ????? :D lite närmare körkortet.
efter bilskolan ska jagmöta carro inne i stan för att h jälpa henne shoppa lite och söka jobb,  måste även hitta skor.
sen möter jag upp marcus och vi åker hem till mig för att myysa. sen är jag ledig imorgon eftersom ja ginte har några lektioner utan bara halkbanan.

i fredags tog vi med julia på en blinddate, hon fyllde 18 år. sen gick vi ut på krogen det var skit kul.
julia va rpå blinddate med kent från klassen, skit kul sen följde han med ut =)) finns bild på facebook från den kvällen på mig alex och kent haha så otroligt nyktra. nu väntar vi tjejer bara på lovisas 18årsdag, då vi alla kan gå ut!!

På fredag blir det skojj kanske, på lördag blir det utgång kanske.
den enda jag vet är att jag älskar marcus ! hihi...

nej ni, nu ska jag logga ut från bloggen. cool jag e.

och någon som inte är cool är du, som tror att du kan kaxa...
tja!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer garanterat att klara halkbanan, ända sättet att misslyckas är genom att inte lyssna på läraren =P jag var skit nervös när jag skulle dit, och oturen fick jag när vi skulle sätta oss i bilen och åka 2 och 2. alla kom kille kille och tjej tjej, förutom jag, jag fick åka med en kille =P gjorde inte saken bättre,galet nervöst.. men sen var det bara skitkul! :D

2008-10-22 @ 00:14:09
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0