jag säger bara en sak FYFAN! !!

hej,
båtresan blev inte som vi tänkt oss.
hinner inte berätta allt nu för ska gå på bio med mamma och carro men ja, om vi säger lite kort.
vi missade avgången i åland ( och båten vi skulle gå av skulle vidare till Åbo 12 timmar bort ). vi skulle byta båt på Åland.
så ja, vi fick åka tills 6 imorse, det var de värsta jag vart med om haha.
och jag var så full så full :)
jag har ångest och jag skäms. (A)
tror inte jag vill berätta mer.
men allefall, tack alex för att du gjorde resan bra endå vi hade suuuperkul!!!!!!! <33 Jag älskar dig min kära vän..

nej nu kommer mamma strax så byebye.
None

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad menar du med det.. Den blev MER än vad vi hade tänkt oss!;) hahah<3

2008-10-30 @ 13:39:36
Postat av: Alexandra

Föresten jag hoppas du förstod att det var jag som skrev det innan...eller ja såklart du vet haah

2008-10-30 @ 13:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0