just dance

Hejsvej..
jag e fett förbannad. jag hade en tid hos min psykolog idag , någon ny i vallentuna och jag missade förra  tiden och då sa jag ring mig en dag innan och påminn mig så jag kommer ihåg att jag ska till er för jag har dåligt minne, men nej nu ringer dom och frågar vart jag är någonstans och kommer få betala för utebliven tid. är inte det sjukt ? ???
måste betala typ200 spänn. plus den andra. SJUKA JÄVLAR. så där gick mitt studiebidrag, till något jag inte ens behöver. vet inte ens varför jag är skriven där?? nejdu, om någon behöver hjälp så ere dom, som tar betalt för vård. psyko..

igår var jag med marcus, bara tog det lugnt. han har klippt sig btw, så söt.
i onsdags jobbade jag och alex ju, det var jätte kul och lättförtjänta pengar, efter det så gick jag ut med tjejerna på toxic.
och jag blev utkastad där ifrån för att en kille puttade ner mig från scenen och då trodde dom att jga var för full , vakterna alltså. jag hade knappt druckit någonting. jävla idioter. fan va arg jag e p åallt och alla idag.
människor är så skumma ibland.

jaja, idag fick jag allefall mitt studie bidrag. men ska betala sandra 400 kr så har inte så mkt kvar, men äsch ! :)
imorgon blire nog fest hos älsklings alex, nice majs !! hon ville idag men kunde inte för att jag ska käka middag med pappa och mia, fira deras förlovning lite.

ehm, tänkte lägga upp bilder senare från Ålands/Åbo resan (A)
snart har ja och marcus 4 månader =)
bye None

Kommentarer
Postat av: GÄÄÄVLE :D

Nej, men! har han förlovat sig! hälsa grattis!!!! :D

2008-11-30 @ 20:10:59
Postat av: micchis

a fast nej inte från dig:)

2008-12-03 @ 10:57:05
Postat av: erika

vad ledsen jag blir :(

2008-12-04 @ 15:29:24
Postat av: Anonym

hahah skojja ju gumman, :D klart jag hälsar

2008-12-08 @ 11:33:53
URL: http://micchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0