Livet är ju kul, m-m

Hej! Är på sprall humör mitt i det sorgsna, så fick lust att skriva lite i bloggen då marcus inte hade ork att busa med mig längre ! :p jag kan bli rätt crazy ibland. ikväll är vi ensamna hemma hos pappa så vi ska bara laga fin middag ( min favvorätt) och vi har varsin överasskning till varandra, hihi =) min e ju mysigast.
har världens jävla magvärk för tillfället, :/
Imorogn fyller tvillingarna år, då blir det fest. eller ja, julias lilla överasskning HAHA! om jag var du skulle jag vilja dö ;) nej då. din dag kommer bli perfekt. precis som min blev, MM!!
ser fram emot det . en dag till med tjejerna, fast den här gången är sk med =)

mitt största problem just nu är att jag inte har någon platt tång. min är hos mamma, carro är hos victor så hon har med sig sin och min andra är sönder så jaa, jag måste hitta en platt tång . med lite tur så får jag låna sandras !! hoppas. men isåfall får jag den inte förrän vid elva ikväll men de gör inget för ska ju endå bara ha den imorgon bitti.

i måndags var jag och Alex förbi tegel efterskolan, satt där från 16 till 01. (A) haha. pratade om allt mellan himmel och jord. himla trevlig i början på veckan

på lördag ska jag och marcus vara med på carros middag med hennes vänner, vi ska spela spel och lite sånt.
jag och marcus har planerat att lägga till lite vin mitt i allt.
jag orkar inte skriva mer, ska gå till marcus sen ska vi ner och handla. None

Måste bara säga att det bästa pogrammen är ju faktiskt Simpson och Family Guy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0