nu tänkte jag börja med min nedräkning igen...

.. och det är nedräkning till Lovisas 18 års dag :DDD för det är en stor dag, då får hon gå ut med oss tjejer..
44 dagar är det kvar. så jag vet att ni älskar mina nedräkningar óch det gör jag också.

middag snart. väntar på älskling marcus. han kommer nog snart.
har varit med alex idag och planerat nyår och annat party. var även i vallentuna för att fixa lite saker meeen jag har inte fått in mina fitt pengar på kortet . får dom på måndag tydlign. äckel csn.

nu väntar jag och längtar jag bara till marcus kommer så vi kan mysa...... och sen äta en god middag (A)

men nu ska jag fixa lite inför middag.
hej



Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha söt du e med dina nedräkningar ;) !

bara 44 dagar kvar asså.. wiieee!

2008-10-31 @ 19:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0