when you say nothing at all

hej, sitter hos mamma nu. snodde med det trådlösa internet från pappa (A) så de funkar här också, men ska ta hem det imorgon igen thii. busigt.
Är med marcus också men han kikar på teve, ett pogram jag icke vill se =) men ska snart gå in och mysa me han. jag har insett att han e besatt av mig, men måste nästan erkänna att jag också är det.

imorgon blire festiiis

Nu är det bara 4 dagar kvar till födelsedagen. har massa planer för nästa vecka ska bli sjukt kul.
och imorogn eller om sandra gjorde det idag ska vi boka Tallin resa. åker på lovet. ska bli sjukt kul =) för då är alla arton förutom lovisa stumpan:( men vi får ta en till resa.

btw, Lovisa, det löser sig.. det blir bättre.. tillochmed bättre en var det var, tänk positivt.

hm, ska ha födesledaggsfika på söndag tror jag. en dag innan sådär.
jaja nu orkar jag inte skriva, fick någon sorts nackspärr. :/

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0