fredag igen

hej, ja ja, sån tur har ni inte att jag tar bort min blogg :) den kommer alltid finnas, så tyst.
idag hade vi resursdag i skolan så klassen gjorde en liten utflykt till mörtsjön, där vi lekte lekar och åt och frågesport och grejer ..mys. ska snart ut och köra med farbror min, är ju påväg mot körkortet. =) sen ska jagmöta alex i berga och då blir det party. var ett tag sen jag träffade den gayen, så det ska bli jätte roligt.

igår hade jag och marcus 2 månader thihi :) <3

nu ska jag fixa mig, för jag åker kl feem.
hejdå

du var ful idag :) länge sen jag såg dig, men ful var du




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sorglig!

2008-09-07 @ 01:57:46
URL: http://dukuau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0