im with you

hejsan.
nu har jag bestämt mig för att bli bättre på att blogga, ska få tillbaka den där dagliga rytmen.
saknar alla sarkastiska kommentarer och hat och älskan. vet ju att ni läser, men sen jag slutat skriva så har mina läsare slutat titta in så det är inte många på statistiken nu och det saknar jag lite, men nu kan ni börja följa min blogg dagligen, ni måste ju ha något att skvallra om , vi alla älskar skvaller så neka det icke :)

är min tredje vecka i skolan nu, och det känns bara bra. stortrivs . idag hade vi en tre timmars lektion, där vi bara lekte lekar som olika grupper i klassen planerat, haha. men som sagt leka är att lära .
veckorna går så jävla snabbt, min 18 års dag kommer ikapp mig och jag hinner inte ens planera mina helger.
fast den här helgen är redan planerad, på fredagen så ska jag till Emelie i åkersberga och festa..:D plus att jag kanske köper en kisse av henne :DD

lördag vilket inte är planerat med alla tjejer en, men antagligen så ska vi ha en mys middag, för det var ett tag sen nu och sen drar vi vidare någonstans. ska försöka hinna med allihoppa i helgen, inkl. marcus . men han ska jag vara med imorgon . för idag kunde inte den slampan. så nu har vi sovit utan varandra i snart 2 dygn , blä :( går inte att sova utan varandra när man e van. <3

idag sprang jag över till Malin som var hemma för en titt hos sin mor,dom har fått två nya kattungar, åh. så söta dom var, ska själv kanske få en kattunge, ska prata allvar med pappa imorgon. sen kom sandra hit och vi pluggade teori inför kör kortet, vilket också börjar närma sig med tanke på min födelsedag. hi.

i fredags var jag och alex i berga och festade, först själva men sen vart vi utråkade så då drog vi till täby, mötte upp levve och hans kompis, sen kom marcus och alla för dom hade varit på grönan och tittat på millencollin. så vi åkte hem, fick sjuss hem utav anna och martin, tack så  mkt, och ni ska få era 50 kr :) på lördagen var det mys mys med marcus, hyrde film och bara tog det lugnt, är så skönt med sånna dagar ibland. och nu liggar jag själv i min säng eller ja, carros säng eftersom mitt rum är så äckligt och ostädat och carro endå är borta några veckor till så sover jag här, hahah om du läser det här carro får du inte bli sur :) men bara en endaste natt och det är fortfarande städat (A) tack för kortet från thailand föresten, saknar sönder mig efter min storasyster och glöm inte bort vad du lovat mig när jag e 18.. SYSTEMEEEEET! MOHAHAHA.

nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa en bok, inte så tippat va?men som mamma alltid säger; det är det bästa man kan göra. så jag ska prova. ska leta upp en bok i carros rum och läsa lite :) god natt . och ha en trevlig dag imorgon, vi hööörss kan jag lovar, im back on track .

btw, jag är super glad. för marcus har laddat hem hela gossip girl säsong ett till mig :DD

27 dagar kvar till min 18årsdag.

Kommentarer
Postat av: Latte

hoppas du får din svarta kisse :D

2008-09-10 @ 16:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0