mormor och morfar

Hej, idag var jag och marcus på middag hos mormor och morfar och pratade lite skit =) hahah, så himla söta. mormor beter sig som en ungdom, så himla härlig. var även och hälsade på siv efter besöket hos mormor !!! saknar sönder mig, verkade som om hon inte kände igen migg :(( blev lite ledsen. fasst katter förstår inte så mycket förstås. men men.
är med marcus nu, som vanligt. men älskar det och tröttnar inte =)
 men om en timma kommer jennifer då blir det prat prat prat prat :D:DDD har längtat. så vi ska sitta och röka dricka varm oboy och prata. miii.

nu e de  bara 6 dagar kvar till födeledagen, det är ju rätt sjukt. jag är lixom 18 om 6 dagar.det är bara heellt underbart.

nu ska jag gå till marcus och titta teve och mysa, sen förbereda mig inför jennifers och min talkshow.

BYE BABIES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0