och så var det fredag imorgon. igen :)

hej hopp.
sitter hemma vid datorn nu, kom precis från mamma. är hemma idag från skolan, av en väldigt otrevlig anledning.
kan inte åka någonstans eller göra något idag heller haha hm, det suger. oke jag ska erkänna min hemlighet, jag har fått löss, så jag sitter med medel i håret idag.. måste sitta i 12 timmar.  så jag får vell sitta vid datan eller något hela dagen.
marcus åkte precis hem, hans kompis fyller år idag så han ska fira henne och jag ska vell försöka plugga lite teori inför körkortet och lite hälsopedagogik som jag har prov i imorgon. fick föresten tillbaka mitt prov som jag gjorde förra veckan, första provet på 2 år och jag fick alla rätt =)) känns bra att ha startat så bra.
25 dagar till min 18 års dag är det nu också bara. och idag fick jag reda på att jag är bokad av alexandra den 4 oktober för då har hon en överraskning till mig :DD jag vill ju verkligen veta.

nu vart jag sugen på choklad. så jag ska ta choklad, sätta mig och plugga och sen sätta på en film och bara vara ensam.
kom och håll mig sällskap någon ? :(

hejdå mina vänner.. nu får ni inga fler bekännelser på ett tag, att bekänna att jag hade löss var ett stort steg, hoppas ni inte äcklas allt för mycket och om ni nu gör det så bryr jag mig inte.
puss.

sötlus där. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0