onsdagar är värst.

nu sitter siv och halv sover i mitt knä samtídigt som jag skriver. lite svårt tt skriva när hon sitter här .p
tänkte lägga ut bilder på det lilla livet men hittar inte kamera sladden :S nu har nästan alla sett henne och alla blir förälskade.
var hemma från skolan idag, den suger på onsdagar har en lektion påmorgonen tidigt sen 5 timmars hål timmar och sen en lektion. he. trist. plus att ja försov mig. siv vill ju väcka mig helatin.
så jag har varit hemma hos marcus idag,vi spelade tvspel och tittade pågossip och two and a half men eller va de nuhete r:p hah. åt på sandys gjorde vi också, mmmmmm.

orkar inte skriva mer.

nu e de bara 19 dagar kvar. yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0