siv.

hej.
idag har jag lämnat iväg siv :( min syster var visst allergisk mot henne .. så kunde inte ha kvar henne. snyft. e så himla ledsen. men som tur är så köpte en av mina bästa vänner henne , som bor 2 minuter ifrån mig. där vet jag att hon har det bra. Så ta hand om henne nu Julia!! <3

igår hyrde jag och marcus 4 filmer och hade filmkväll. har vi just nu också. vi ser på heart break kid och ska snart göra lite chips med dip, fet som man e :) har haft lite spelkväll med carolline och victor men ingen ville spela mer för det blev bara bråk. typiskt mig. hatar att förlora.

imorgon börjar jag kl 8.15, ååååååååååh. jag orkar inte gå upp så tidigt. vi har resursdag imorgon och på tisdag oh imorgon ska vi göra något vet inte vad, typ livskunskap och sen tisdag orientering. varför kan vi inte få vara ledig?

nu är det bara 8 dagar kvar till min födelsedag eller ja, en vecka imorgon plus att jag har namnsdag imorgon, Mikaela är det då. glöm inte att gratta mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

godnatt. jag och marcus ska göra en hemlig sak i natt. =) hejdå.

None saknar dig. 1 år och 6 månader snart.. None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0