siv försöker döda en fluga

hejsan hejsan.
kom precis hem från mamma. har dö tråkigt nu eller ja, jag är ju med siv nu, har saknat henne något förfärligt =)
men pappa var hemma och tog hand om henne igår oc nu sitter hon i fönstret och försöker döda en fluga. söt?
funderar på att åka till marcus och sova ikväll, jag sandra jocke marcus skulle gått på bio ikväll men självklart ska någon inte vilja, och denna någon blev marcus. han va helt enkelt för trött eller något. blä för dig.
så får se om jag åker och sover där. men tror inte det föär han börjar tidigt imorgon och det gör inte jag .
hade min första körning på bilskolan i fredags, det gick ganska bra, har en till imorgon så nu är det på g.
har gjort några moment.
är så sjukt rastlös nu..klockan är halv två och jag har absolut ingenting att göra.

ska hälsa på farfar idag . vet inte riktigt när pappa får ringa. sen ska jag ut och köra med farbror min.
på torsdag kommmer carro hemm hon har varit borta en månad nu. buhu,. saknar henne , fast bara liite.

önskar det vore bättre, funkade bättre. vill aldrig aldrig mista.

15 dagar kvar till 18år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0