if you seek amy

Hej hopp.
Alla tvingar mig att skriva, fast jag hatar de :)

Ikväll ska jag ha myskväll med min älskade Malin.  god mat & massa smarr.
jag skulle behöva sola lite, så kanske ska va ute i solen så mkt som möjligt på mina lediga dagar i veckan. går en timma i skolan imorn, ledig på onsdag, en timma på torsdag och ledig på fredag. åh. jag ska bli brun hade jag tänkt =)
det är mösspåtagning på torsdag också för mina tjejer, så då blire fest, de är ju faktiskt valborg också .
har även två lediga dagar från min pojkvän, eller ja är ju inte ledig men han skulle hemför att han skulle fira sin bror som fyller 18. så jag sitter här ensam o övergiven men de är helt okej :) <3
Jag saknar min Mami också, har inte träffat henne på ett bra tag.

nu ska jag åka o hämta malin vid bussen, sen ska vi ha mys.

Jag har en känslomässig vecka, vet inte varför, men jag gråter typ för allt, till o med till greys anatomy. löjlig jag är.

Bye

Kommentarer
Postat av: Aleeexx

DUUKTIG flicka^^

2009-04-28 @ 13:42:23
URL: http://alexx2.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

2009-04-28 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0