Vi

Du & din partner

Vad heter ni?

Mikaela & Marcus
Hur träffades ni?
genom våra vänner
Hur länge har ni varit tillsammans?
9 månader + lite till
Är ni förlovade?
Nope
Bor ni ihop?
Ja
Har ni barn?
Nej
Har båda körkort?
Nej, bara jag
Isåfall, vem kör bäst?
Jag!
Kommer du ihåg er första kyss?
Mjo, inte riktigt som jag tänkt mig ;P
Vem sa "Jag älskar dig" först?
Han :) <3
Vem är äldst?
Han
Vem fyller år först på året?
Marcus
Vem är längst?
Marcus,
Vem sjunger bäst?
jag såklart
Håller ni i handen på stan?
Ja, varför inte?:)
Kände ni varann innan ni blev ihop?
Ja, ett tag
Vad har ni gemensamt?
Mycket
Har ni någon speciell låt?
Han tänker på mig när han hör den värsta låten jag vet. kul
Har ni stora framtidsplaner?
Ja, och så ska de blir
Har ni gråtit i varandras armar?
Ja
Har ni varit utomlands tillammans?
Nope
Vem lagar bäst mat?
Marcus är ju kock :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Greysanatomy kvällar :D
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja, om inte hela tiden eftersom vi bor tillsammans
Blir du lätt svartsjuk?
Mjo
Brukar ni bråka?
Händer alla
Ringer eller SMS:ar ni mest?
Sms:ar , drygt att ringa när man gör annat
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Allt
Brukar nån av er prata i sömnen?
Jag pratar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0