5 dagar tills sis drar

hej!
lördag idag, jag har varit sjuk som ett jaa jag vet inte vad. har inte kunnat röra mig inte kunnat andas eller något sånt där, så jag var vell typ nära på att dö men nu är jag friskare. har missat massa i skolan men fanns inte en chans att jag kunde åka dit så som jag mådde. nu mår jag väl bra, har bara astma och är snorig. men de funkar, så jag ska festa på ikväll. min syster har ju avskedsfest. uuhh huuu. :'(
Men så mycket ska jag inte gråta, jag får ett hus för mig själv och jag får en bil för mig själv. så jag är rätt nöjd endå.

igår var det middag hos farmor med alla, hejdåmiddag och fira mitt körkort :) fick presentkort på 500 kr .. hih så ska handla lita kläder..i torsdags så var jag carro erik och marcus på bio. såg twillight igen. åh. håller påatt läsa boken nu också, den är 20000 gånger bättre en filmen faktiskt..

Jag har jätte tråkigt. därför jag skriver i min blogg. gör aldrig det annars..

jag är bara så glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad att jag har KÖRKORT! så nöjd.
nu ska jag gå och äta frukost och till frukost blir det, 2 alvedon, 1 hostmedicin, 2 sprut nässpray och 2 sprut astma sprej och en riskaka :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud vilken god frukost:)

2009-02-07 @ 10:39:09
Postat av: Erika

hahah ditt snusk, stackare att du är så sjuk JÄMT :( miss yooooou

2009-02-07 @ 11:15:19
URL: http://eflowertwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0