.

Marcus Ekelund .

Jag älskar när du skrattar ordentligt
Jag älskar när du tittar på mig som om jag vore världens finaste
Jag älskar när du väcker mig mitt på natten även fast jag ska upp till skolan och berättar för mig hur mycket du älskar mig
Jag älskar att du gör så varje natt
Jag älskar vårat godnatt "system"
Jag älskar att ditt hår är så äckligt
Jag älskar våra myskvällar, slår allt annat
Jag älskar hur bra du trivs med mig
Jag älskar när du kallar oss för en familj
Jag älskar hur du städar efter mig
Jag älskar när du blir så arg att du inte vet va du ska ta vägen( när du blir arg på mig förstås)
Jag älskar hur jag alltid gör dig så irriterad, och hur du reagerar p ådet
Jag älskar hur du o jag planerar våran framtid
Jag älskar hur öppna vi är med varandra
Jag älskar när vi tar våra bad, skumbad, ljus och musik
Jag älskar när vi åker och storhandlar
Jag älskar dig för hur mycket du tar hand om mig
Jag älskar dig för att du står ut med mig
Jag älskar dig för att du förlåter mig
Jag älskar ditt feta arsle<3
Jag älskar din kropp, klaga inte, den är perfekt
Jag älskar när du gör puppe myset
Jag älskar hur du pratar med mig
Jag älskar allt med dej.

Jag skulle kunna komma på så mycket mer. Jag älskar helt enkelt allt med dig.
DU&JAG föralltid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

id=1&gender=1" rel="nofollow">http://nelly.com/productInfo.asp?qProductId=444040&qProductColorId=1&qNavigation=brands&qNavigationBrand=444&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qBrand=444&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qPage=1&scrollBarSelectedIndex=7&qFilterType=0&languageid=1&gender=1

2009-03-02 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0