Fredag

Det är så skönt när det är fredag så jag håller på att dö. Min helg blir endast väldigt lugn, lite family och boyfriend.
har inte råd med att köpa någon dricka eller gå ut, kan ju inte ens lyxa till det med ett par marlboro. Nee, synd ere.
MEN JUSTE, idag kom ju studie bidraget fast neej, jag ska spara dom.. bättre så.. jag har ingen aning om hur jag ska ha råd med magaluf resan, den är ju bokad och lite betald, o vill ju inte avboka för då förlorar jag en tusen lapp på det plus att jag vill verkligen verkligen åka, men det verkar inte gå:(:( jag ska söka jobb på Ica har jag bestämt. värdelöst men bra :)

varför jag har tid att sitta vid datorn nu är för att jag som vanligt går upp så sjukt lång tid innan jag börjar eller ska åka till skolan, jag gick upp 7 och sen tar de ju bara 20 minuter för mig att göra allt, eftersom jag tror att jag har jätte lite tid på mig så stressar jag men icke, nu är det en timma kvar till min buss går. varför inte! jag är verkligen rastlös.

på onsdag har jag och marcus 7 månader, hjälp va tiden går fort. jag är så lycklig, och vi har det bättre en någonsin, blir en london resa i slutet på Februari. vi ska hälsa på carro, hon ville att vi båda skulle komma ner, haha hon är ju verkligen kär i marcus :O carro min syster, flyttar till london om 12 dagar, på obestämd tid :( vill hon att jag ska dö här utan henne?
jag har ju marcus, så vi har fått huset nu eftersom pappa har flyttat och carro flyttar. Jaja, nu ska jag göra frukost för det hinner jag ju verkligen och titta på tv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0