varit en liten paus

I förrgår satt jag och Sandra och drack vin och cider och pratade om allt mellan himmel och jord, och jag försökte tjuv röka men min syster och pojkvän blev arga (A) haha. jag har ju slutat röka. så har inte rökt sen i torsdags fast, får ju fest röka ! så lite cigg har de ju blivit men bara när ajg drack.  var så underbart att umgås med min tjej, och jag finns för dig i vått och torrt.

igår hade jag och marcus ett halvår :) vi käkade restaurang med mamma i norrtälje, va jätte mysigt sen hyrde vi två filmer.
jag är så lycklig

jag ska träffa malin idag tror jag, vill verkligen verkligen det, men jag mår skit dåligt efter det som hände på nyår, fick en allergisk reaktion så jag har jätte ont i kroppen och läkaren vill typ inte att jag dricker förrän jag fått svar på va jag e allergisk mot. hm. får se hur vi gör. hoppas det onda går bort ! :)

Imorgon fyller Sk 19 år <3 så det blir utgång i helgen och fira, ( har antagligen fått svar då ) med alla tjejer, ser jag framemot. och sen blir det middag på fredagen antagligen , haha VÅRA PLANER SANDRA ! inte okej haha! vi får se, ska ta mej ett snack med dom boysen. eller ja, marcus får göra de kanske

187 dagar till Magaluf <3

 min 18årsdags fika.
 Magaluf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0