a de här sög ju

Sjuk, as usual. jag har börjat fundera på om det är en tumör eller liknande som sitter någonstans i kroppen och trycker. men det får vi se på min hälsoundersökning. hoppas dom hittar något, jag vill att dom gör det så dom ser va som är fel och botar det så jag slipper det här.

Igår: då var det skiva, Sandra, Sk & Lollos. Disney tema.
Jag säger bara ett ord. FYFAN VA ROLIGT. de där va tre. men men.
hade jag inte varit så jävla sjuk bara så h ade jag kunnat va med som vanligt.
Jag var Meg, herkules flickvän. inte fan förstod någon det.
men jag visste , och folk fick gärna fråga.

nej, min lasange står i ugnen.. vill verkligen ha den nu. men den är inte klar förrän om 30..har inte ätit idag.
jag vill bara dö och gå upp o sova.. :(

Kommentarer
Postat av: alex

<3

2009-05-11 @ 11:30:56
Postat av: alex

<3

2009-05-11 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0