friday

ska träffa malin idag, var länge sen.. hon behöver mig idag och jag behöver henne. :) <3
sen att jag har nästan-lugn inflammation och går på penciliner det är en annan sak ! har börjat smälla i öronen nu också :/ kan va för att jag är förkyld men jag är nästan inte förkyld nu :/ skumt.. hoppas det inte är en början till knas i öronen

nu ska jag till praktiken sista dagen med alla sötaste barn..skulle egentligen börja halv 9 men tänkte att omjag börjar tidigare får jag sluta tidigare och då hinner jag med att vila bort sjukan lite innan jag drar mig till malin..
Sorligt att det är sista dagen..

Jag älskar dig utav hela mitt hjärta, du är det som håller mig på fötter och gör min dag. Det ska du veta Marcus..

Bye..
im sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0