gala pala gutchi

insåg just att min favvis låt förrut för något år sen var gala pala gutchi. helt ärlgit. den är riktigt bra.

http://www.youtube.com/watch?v=6sacNiu6a30&feature=related
gå in där

Idag hade jag stägningen på fritidset, så jag är väldigt trött. vi hade även fritidshemmens dag. jag blir så lycklig av att titta på de underbara varelserna när de uppträder med dans och sång.  har nu bara 3 dagar kvar :/ men har ju skrivits upp på vikare listan, så jag kommer små jobba ibland. det känns riktigt roligt.
´hoppas de behöver mig ofta´ =)

är ensam ikväll igen, marcus har vart borta två kvällar i rad nu :/ igår kom han hem efter jobbet vid elva och då hade jag somnat men vaknade av att han låg och tittade på mig och pussade på min näsa.. åh. så jävla mysigt.. men ikväll kommer han inte hem :( så ikväll äre ingen som väcker mig. får se om han ringer sen och ber mig hämta h onom.. då gör ajg ju förstås d (A) för det bästa jag vet är att sova med honom i våran stooora säng. varför jag satte mig vid datan nu var för att jag skulle plugga praktik uppgifter men neej, det är för jobbigt.. jag orkar inte just nu är så trött. orkar inte tänka och reflektera just nu.. måste sova alltså.. jag saknar mina tjejisar i skolan, Latifa , Louise , Jessica , My & alla andra.. men på måndag ses vi :D

JAG ÄR SÅÅÅ JÄVLA FÖRBANNAD OCKSÅ, det ska ni veta. på en viss jävla person vid namn av  _ _ _ _ _ ! 5 äckliga bokstäver. hur i helvete kan du behandla henne så efter allt? .. tortera är vad vi ska göra . tro mig.

Neej...nu måste jag plugga även om jag vet att jag inte kommer göra de.. kl 9 ska ja allefall se desperate housew. om jag inte sover. ska vell börja skriva stödord till uppgifterna det är ganska smart.
Var jäte mysigt när julia var här igår vi pratade om allt möjligt. det är så skönt att ses så där i bland i en timma ellr så o bara snacka..händer snart igen =)

Hej svej,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med!!1:) <3

2009-05-13 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0