Can we pretend that airplanes in the nightsky are shooting stars?

tjo.
vaknade precis efter en djävulsk natt. har haft så ont i halsen att det är hemskt, känner mej helt slut och har fortfarande lite ont. ska ringa sjukvårdsupplysningen och fråga.. har nämligen haft såhär i mer än en vecka nu, att nätterna och morgonen och kvällarna gör ont..ordentligt. I övrigt känner jag mig inte alls sjuk.. så de är vell en slänga av halsfluss kanske? vi får se..

det är fredag den 13 idag och jag vet att något kommer att hända mig. jag väntar bara med spänning, eller inte spänning men med rädsla. :|

Marcus är iväg och plockar svamp med en släkting och jag bara väntar på att han ska komma hem och göra frukost till sjuka lilla mig..Lite äpple juice och mjukostmackor skulle ju vara gott.. haha

Måste piggna till för jag ska ha kul med Alex ikväll. och det vill jag inte missa..
hade även tänkt att sola idag men halsen kanske inte tillåter det ? det skiter jag nästan i. jag vill passa på..

nej, nu ska jag ringa sjukvårdsupplysningen, sen sola o kanske bada och sen till Arninge och sen till ALEEx..
pusss



Kommentarer
Postat av: AAALEEX

komsi komsi.. ;)

2010-08-13 @ 16:22:55
URL: http://alexx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0